مشاوره و راهنمایی ۵ - ۲۲۹۱۹۹۸۲ - ۰۲۱

معرفی مدیریت اسناد

معرفی مدیریت اسناد

تاریخ به روز رسانی: 2019/01/27 تعداد بازدید: 4
Document Management System
سیستم مدیریت اسناد (Document Management System) یا DMS اسناد موجود در یک سازمان را کنترل و سازماندهی می‌نماید. همچنین می‌توان فرایندهای سازمانی را به منظور رهگیری، ذخیره‌سازی و کنترل، مدیریت نمود، در مباحث مدیریتی، اسناد دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. بطور کلی نحوه ذخیره‌سازی، مدیریت و رهگیری اسناد الکترونیکی در سازمان را می‌توان به‌عنوان مدیریت اسناد یا (EDMS) تعریف نمود.
Powered by DorsaPortal