معرفی مدیریت فرآیندهای کسب و کار
معرفی مدیریت فرآیندهای کسب و کار
Document Management System
این محصول برای مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، با مدیریت کسب و کار درسا، کارایی، انعطاف‌پذیری، توسعه‌آسان، گستردگی امکانات (اجرایی/ارتباطی) و اثربخشی را همزمان برای سازمان خود انتخاب کنید. مدیریت فرآیند کسب و کار یا همان BPM، مجموعه فرایندهایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کارآیی کسب و کارشان را بهبود بخشند .در واقع این مجموعه فرایندها، کارآیی و اثر بخشی هر سازمان را با اتوماتیک نمودن فرایند کسب و کار آن سازمان بهینه می‌سازند. هدف BPM یکپارچه‌سازی فرایندها، افراد، اطلاعات و دیگر مزایایی است که در ادامه به آنها می پردازیم.
تاریخ به روز رسانی: 2019/05/22
تعداد بازدید: 1
Powered by DorsaPortal