مشاوره و راهنمایی ۵ - ۲۲۹۱۹۹۸۲ - ۰۲۱
معرفی مدیریت فرآیندهای کسب و کار
Business Processes Management System
معرفی مدیریت فرآیندهای کسب و کار
Document Management System
این محصول برای مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، با مدیریت کسب و کار درسا، کارایی، انعطاف‌پذیری، توسعه‌آسان، گستردگی امکانات (اجرایی/ارتباطی) و اثربخشی را همزمان برای سازمان خود انتخاب کنید. مدیریت فرآیند کسب و کار یا همان BPM، مجموعه فرایندهایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کارآیی کسب و کارشان را بهبود بخشند .در واقع این مجموعه فرایندها، کارآیی و اثر بخشی هر سازمان را با اتوماتیک نمودن فرایند کسب و کار آن سازمان بهینه می‌سازند. هدف BPM یکپارچه‌سازی فرایندها، افراد، اطلاعات و دیگر مزایایی است که در ادامه به آنها می پردازیم.
اجزا و ماژول‌ها
چرا نرم افزار مدیریت کسب و کار درسا
چرا نرم افزار مدیریت کسب و کار درسا
با وسعت پیدا کردن هر سازمان امکان بوجود آمدن جریان های موازی و تکراری، پیدایش چرخه های هزینه ساز و ایجاد بروکراسی های نامحسوس اما هزینه بر از جمله مواردی است که سازمانها با آنها درگیر هستند. با خرید BPMS شما در حقیقت یک نرم افزار برای سازمان خود تهیه نمی کنید زیرا که لازمه پیاده سازی صحیح و عملگرای آن در یک سازمان در ابتدا مدل سازی فرآیندهای سازمان مذکور (تشخیص و فهم صحیح فرآیندهای سازمان – Business Modeling via BPMN) است که باعث یافت جریان های موازی ویا تکراری، روندهای کاری هزینه بر، کمبودها در جریان های کاری، بازبینی کامل نقش ها و عملکردهای سازمان، نظام سازی برای مواردی که بی نظمی در آنها مشاهده می شود و مواردی دیگر که در نهایت قطعا به بهبود عملکرد سازمان و تسریع حرکت جریان های کاری در سازمان خواهد شد.
در همین گام و گام بعدی با تشخیص کمبودها و نواقص Entity هایی که در Flow های سازمان حرکت میکنند( همچون فرم ها سازمانی) به بهبود آن Entity که باعث بهبود در جمع آوری اطلاعات خواهد شد می انجامد و در نهایت به بهبود پاسگویی سیستم در مورد سوال های پرسیده شده از او، بهبود سیستم گزارش گیری و در نهایت دیتاماینینگ آن خواهد شد.
یکی از نکات کلیدی در BPMS آن است که گزارش ها نباید از پیش تعیین شده باشند، بلکه باید بر اساس نیاز سازمان طراحی و بارگذاری شوند. آنچه در نهایت برای سازمان اهمیت دارد گزارشاتی است که به مدیران سیستم داده می شود و در صورتی که این گزارشات با نیازهای سازمان همسو نباشد عملا بی فایده خواهد بود.
امکانات و امتیازات
Features and privileges
حذف موازی کاری، تکرارها، کمبود ها در فرآیندها و موجودیت های سازمان
ارتباط سیستم مدیریت فرایند با سایر سیستم های موجود در سازمان
امکان انجام بهتر و سریع تر کارهای محول شده
ارائه آمار واقعی سیستم و در صورت نیاز مهندسی مجدد
سمت محوری در سازمان در مقابل با شخص محوری تقویت می‌شود
عدم وابستگی سازمان به نفرات با توجه به تولید حافظه سازمانی
تزریق قواعد کاری موجود در سازمان به عنوان قوانین هوشمند و پویای سازمانی
شناسایی گلوگاه ها و ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی
حرکت پویای سازمانی
تسریع تصمیم گیری، با توجه به ایجاد گزارشهای تحلیلی و مدیریتی
تعیین شفاف و روشن مسئولیت‌ها و پاسخگویی برای اداره کلیه فعالیت‌ها
افزایش هماهنگی و کنترل کارایی فرآیندهای در حال اجرا
ایجاد مبنای تعریف سیاست‌گذاری‌ها
همسوسازی اهداف با فرایندها و فعالیت‌های سازمان در راستای استراتژی سازمان
کاهش منابع موردنیاز و حذف فعالیت‌های غیرضروری
نشان دادن گردش فعالیت‌ها در سازمان
مشخص شدن نحوه ارتباط ،حدود انتظارات و توقعات کارکنان با ارباب‌رجوع و بالعکس
مشخص شدن توالی فعالیت‌های کسب‌وکار و اطلاعات مرتبط با آن
سیستمی نمودن فعالیت‌ها و حداقل نمودن نقش
تسریع تصمیم‌گیری و امکان تعیین زمان و نیازمندی‌های هر تصمیم
ارتقاء سطح پاسخگویی سازمان
هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به سایر راهکارهای سیستمی سازی و مکانیزه نمودن
امکان ایجاد تغییر سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر نسبت به سایر راهکارهای سیستمی سازی
امکان ایجاد بستر امن تبادل اطلاعات مطابق با استاندارها

شرکت پاسکال سیستم پویا با استفاده از روند طراحی UX و مطالعات و تحلیل های تخصصی و بررسی اصول روانشناسی کاربران وب، مطابق با سازمان شما و اصول استاندارد، شما را در روند طراحی وب سایت و پرتال یاری میکند.



برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
جهت ارسال پرسشها، پیشنهادات و انتقادات خود بر روی لینک زیر کلیک کنید.
اگر در رابطه با پیاده سازی پرتال بر اساس اصول تجربه کاربری سوالی دارید،کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند. برای تماس یا ارسال پیشنهادات و انتقادات، فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید.
Powered by DorsaPortal