مشاوره و راهنمایی ۵ - ۲۲۹۱۹۹۸۲ - ۰۲۱

کاهش 50 درصدی هزینه سازمان

کاهش هزینه اسکن اسناد تا 50 درصد با نرم افزار آرشیو اسناد هوشمند DocuWare

تاریخ:
1398/05/02
تعداد بازدید:
6131
با بکارگیری نرم افزار مدیریت اسناد هوشمند داکیوور هزینه های سازمان خود را به شدت کاهش دهید. یکی از بزرگترین و مهمترین هزینه های هر سازمانی بزرگ حجم اسناد کاغذی و اسکن آنها می باشد. با بکارگیری امکانات نرم افزار مدیریت اسناد هوشمند داکیوور تا 50 درصد از هزینه های سازمان خود را کاهش دهید. بطور نمونه با بکارگیری امکان چاپگر داکیوور اسناد خود را با این روش بصورت دیجیتال چاپ و بصورت کاملا خودکار و سریع در ایندکس گذاری، ذخیره و آرشیو نمایید.
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal